December 2015
Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis Zilveren Kruis
Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne Eindejaarscampagne
De opdracht

Aan het eind van ieder jaar voert Zilveren Kruis de Eindejaarscampagne. In deze periode overtuigt de zorgverzekeraar mensen om (opnieuw) te kiezen voor een verzekering bij Zilveren Kruis. Een bekende Nederlander is in deze periode het gezicht van het merk en dit jaar is dat presentator Harm Edens. In het licht van de Eindejaarscampagne werden wij gevraagd een serie online video’s te produceren, waarin Harm Edens op zoek gaat naar antwoorden op de meestgestelde vragen over zorg en gezondheid.

 

Het doel van de online video’s is traffic genereren naar het platform van de Eindejaarscampagne, 50vragen.zilverenkruis.nl. Hier staan alle vragen en antwoorden over zorg en gezondheid uitgeschreven.

In de video’s gaat Harm Edens in gesprek met ouderen, jongeren, jonge gezinnen en zelfs kleine kinderen. Iedere video kaart een thema aan dat correspondeert met de onderwerpen uit de Eindejaarscampagne. In de video’s komen de verschillende doelgroepen aan het woord, zodat ieder thema van meerdere kanten belicht wordt. Edens stelt hierbij vlotte vragen.

 

De Eindejaarscampagne van Zilveren Kruis loopt nog tot en met 31 december.

Volgende case
Adidas - Barricade