Juni 2015
Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger Pizzaburger
StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap StukTV Roltrap
De opdracht

De Pizzaburger introduceren onder de doelgroep jonge mannen, en als lekker en superhandig positioneren.

 

Awareness creëren van de handigheid van de Pizzaburger en traffic genereren naar Pizzaburger.nl.

 

StukTV bereikt wekelijks honderdduizenden vooral jonge mannen via hun YouTube kanaal en hun content sluit qua tone of voice goed aan bij Pizzaburger.

In deze video pakken de jongens van StukTV een door de doelgroep ingezonden onhandigheid aan: de roltrap. Op allemaal manier proberen ze de roltrap makkelijker te maken.

 

De video werd bijna 600.000 keer bekeken. De video gaf een enorme boost aan de traffic naar Pizzaburger.nl

Volgende case
Vastgoeddata - Promotievideo