Maart 2021
Brandend video
Campagne
Videoproductie
Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo Jumbo
Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket Gouden Ticket
De opdracht

Hoera! Het familiebedrijf Jumbo bestaat 100 jaar. Al een eeuw lang bezorgt Jumbo de leukste boodschap en dat moet natuurlijk gevierd worden. En dan hebben we het niet over een klein feestje. Nee: hoe groter, hoe beter.

Aan ons de vraag om een campagne te creëren waarvan menig mens achterover slaat. Waarbij Jumbo het onmogelijke mogelijk maakt, met prijzen waarvan je niet durft te dromen. Het resultaat: het Gouden Ticket! We produceerden een epische video waarin dróómprijzen aan bod komen. Van een culinaire reis door het Colombiaanse Amazonegebied tot een Meet & Greet met heel Team Red Bull Racing!

De Gouden Ticket campagne heeft bijna 2.9 miljoen unieke personen gemiddeld 2 keer bereikt. Mooie resultaten in een periode van slechts een week tijd! Waarbij opvallend is dat met name de performance van de 50’’ video erg hoog ligt. Met een uitkijkratio van 39%, waar het gemiddelde voor een dergelijke videolengte eerder rond de 15% – 20% zit.

Volgende case
Zilveren Kruis - ZieZo