Juni 2013
De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf De Bijenkorf
Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie Paskamerselfie
De opdracht

Bedenk een social activatie waarmee de beleving op de winkelvloer doorgetrokken wordt naar online.

 

Een originele beleving op de winkelvloer via social uitvergroten.

 

Yune bedacht en maakte voor de Bijenkorf de campagne ‘paskamerselfie’. Bezoekers van de Bijenkorf werden middels speciale stickers op de spiegel in alle paskamers opgeroepen om een nieuwe outfit uit te zoeken, deze aan te trekken en in de paskamer een selfie ervan te maken. Vervolgens deelden ze hun selfie op Instagram met #paskamerselfie om wekelijks kans te maken op een cadeaucard t.w.v. 200,-. Op Facebook en Instagram werd de activatie gelanceerd met een creatieve video.

 

Volgende case
Shopgoals - Introductievideo