De genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing 2019 zijn bekend. YUNE is liefst acht keer genomineerd, met cases voor ING Nederland (3x), Nederlandse Spoorwegen (1x), Zilveren Kruis (1x), Harman Kardon (2x) en bol.com (1x).

De Grand Prix Content Marketing beloont de beste contentmarketing initiatieven en de beste contentproducties in Nederland en België.

ING Nederland is lijstaanvoerder in het aantal nominaties. YUNE bedacht en produceerde voor ING de videoserie ‘Met Passie Investeren’, waarvan de aflevering ‘Kevin Doet in LEGO’ zelfs een aparte nominatie in de wacht heeft gesleept voor Beste Video. Een derde nominatie is er voor de ING Koningsdag pre-sale. Hiervoor bracht de bank ‘de rommelmarkt’ naar Facebook, voor een livestream van ruim twee uur (!).

Overige nominaties zijn er voor Zilveren Kruis 70 jaar, waarin de zorgverzekeraar op een bijzondere manier haar jubileum uitlicht, Nederlandse Spoorwegen met haar videoserie ‘Laat Eens Zien’ in de categorie Low Budget Productie, Harman Kardon Citation: Perfect Harmony in de categorie videoserie en short video en tenslotte bol.com in de categorie Videoserie met het concept bol.com Goedmakers.

De uitreikingen van de Grand Prix Content Marketing Awards vinden plaats op dinsdag 26 november in Postillion Amsterdam. Meer over de Grand Prix Content Marketing lees je op grandprixcm.nl.

About Joske Kardol