Een tamelijk unieke prestatie in bureauland. Gisteravond won Yune voor het tweede achtereenvolgende jaar de Grand Prix tijdens de verkiezing van de Beste Social Media Awards.

Maar liefst 140.000 publieksstemmen bepaalden dit jaar, samen met een jury-oordeel, de winnaars. In B. Amsterdam werden de awards gisteravond uitgereikt en 10 verschillende categorieën, waaronder Beste Inhaker, Beste Merk, maar ook Beste BN’er en Beste Webcare.

Yune won in de categorie Beste Copy met Praxis ‘Decolletape’ de juryprijs en overall prijs (jury en publieksstemmen samen). En aan het einde van de avond bleek dat deze inhaker op het decolletémysterie van Kim Kardashian zelfs goed was voor de Grand Prix: geen enkele andere van de 50 genomineerden verzamelde zoveel stemmen! Daarmee ging de Grand Prix voor het tweede jaar op rij naar Yune. In 2015 was de viral video voor Stabilo, het flipbook dat inhaakte op de bijzondere goal van Van Persie tijdens het WK, ook al goed voor de Grand Prix.

Niks nieuws die tip van Kim... Wij verkopen dit product al jaren! https://goo.gl/yPnTlg

Posted by Praxis Bouwmarkt on Thursday, February 18, 2016

About Yune Creative Content Company