Dé prijzen voor al het beste op social media worden binnenkort weer uitgereikt en Yune is genomineerd voor maar liefst vier awards!

Beste campagne | Randstad
Voor Randstad maakten we 100 dagen, 100 banen. Werkzoekenden zagen in 100 verschillende video’s hoe divers onze arbeidsmarkt is en dat er voor iedereen werk kan zijn.

Beste inhaker | Albert Heijn
De Luizenmoeder was dé tv-hit van het jaar. Toen een afgeprijsde mokkataart van onze klant Albert Heijn in de serie voorbij kwam, ging deze alerte reactie al snel viral.

Beste inhaker | Praxis
Eind februari was het koud, écht koud! Voor Praxis bedachten we daarom deze gladde inhaker. En veel doe-het-zelvers met een tuin gingen direct aan de slag met het stappenplan.

Beste copywriting | Praxis
Toen de jacuzzi-hype van de Aldi het internet opblies, wisten wij dat onze klant Praxis met een even goede prijs en wél voldoende voorraad teleurgestelde jacuzzi-fans kon opvrolijken.

Bekijk alle genomineerden op Thebestsocialawards.nl.

About Yvette Portengen

Yvette Portengen (1986) studeerde in 2008 af aan het Instituut voor Media en Informatie Management op de Hogeschool van Amsterdam. Na haar stage bij IDTV, heeft Yvette daar vier jaar gewerkt als Webredacteur op de afdeling Digital Media. In september 2011 was het tijd voor een nieuwe uitdaging en begon ze als Webmaster & Content Manager bij Yune.