Dé prijzen voor al het beste op social media worden binnenkort weer uitgereikt en Yune is genomineerd voor maar liefst vier awards!

Beste campagne | Randstad
Voor Randstad maakten we 100 dagen, 100 banen. Werkzoekenden zagen in 100 verschillende video’s hoe divers onze arbeidsmarkt is en dat er voor iedereen werk kan zijn.

Beste inhaker | Albert Heijn
De Luizenmoeder was dé tv-hit van het jaar. Toen een afgeprijsde mokkataart van onze klant Albert Heijn in de serie voorbij kwam, ging deze alerte reactie al snel viral.

Beste inhaker | Praxis
Eind februari was het koud, écht koud! Voor Praxis bedachten we daarom deze gladde inhaker. En veel doe-het-zelvers met een tuin gingen direct aan de slag met het stappenplan.

Beste copywriting | Praxis
Toen de jacuzzi-hype van de Aldi het internet opblies, wisten wij dat onze klant Praxis met een even goede prijs en wél voldoende voorraad teleurgestelde jacuzzi-fans kon opvrolijken.

Bekijk alle genomineerden op Thebestsocialawards.nl.

About Yune Creative Content Company