Ben jij op zoek naar een stageplek en ádem jij social media? Heb je goede communicatieskills en ben je een harde werker? Dan bieden wij je een onvergetelijke bedrijfsstage waarbij je nauw betrokken wordt bij grote merken als de Bijenkorf, Albert Heijn, Praxis, Netflix en Rode Kruis. Bij Yune zijn we namelijk op zoek naar een stagiair communitymanagement, één die Snapchat, Twitter, Instagram en Facebook van binnen en buiten kent.

Wat ga je doen?

Tijdens je stage houd je je bezig met de kanalen van onze klanten. Je schrijft artikelen voor blogs, houd je bezig met advertising, je plant content in en bewaakt de conversaties in de community. Je mengt je ook in de gesprekken met de consument. Daarnaast zit je vergaderingen en briefinggesprekken bij, en ondersteun je bij workshops. Ook doe je onderzoek naar de ontwikkelingen op het gebied van social media en rapporteer je dit aan de senior communitymanager.

Bij Yune geloven we in goede begeleiding én echte zelfstandigheid. Je ervaart hoe het is direct bij te dragen aan de groei en ontwikkeling van een bedrijf. Verbaas ons en jezelf!

Wie ben jij?

  • Je doet (tenminste) een hbo-opleiding op het gebied van multimedia, communicatie of design.
  • Je bent creatief, en op internet als een vis in het water.
  • Je kunt goed schrijven.
  • Je bent zelf aantoonbaar actief op sociale netwerken als Facebook, Pinterest en/of Twitter.
  • Je bent communicatief sterk, want social media is mensen- en teamwerk
  • Vaardig met Photoshop is een fijne bijkomstigheid!

Over de stage

  • Meeloopstage, minimaal 4 dagen per week.
  • Je werkt met het hele team.
  • Aanvangsdatum: februari 2018.
  • Stageperiode: 3-6 maanden.
  • Stagevergoeding: € 300 p/mnd.

Heb je interesse in deze functie?
Mail je motivatie naar Eric van der Avoird.