Oktober 2014
SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids SoaAids
30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS 30DAYS
De opdracht

Verfilm 6 verhalen uit het boek ‘Verhalen onder je Kussen’, de de landelijke campagne van SoaAids Nederland en Rutgers WPF.

 

De dialoog aangaan met jongeren over hun seksuele wensen en grenzen.

 

30Days, een filmcompetitie voor jonge filmmakers. Een professionele jury selecteerde 6 teams die onder begeleiding van een persoonlijke coach (o.a. Julius Ponten en Steven de Jong) elk een film produceerden, gebaseerd op het boek ‘Verhalen onder je Kussen’. De films werden vervolgens verspreid op social media.

 

De 6 video’s werden gemiddeld 100.000 keer bekeken, 500 jongeren gingen de dialoog aan. De campagne kreeg 2 nominaties voor een Zilveren SpinAward in de categorieën Mediaplanning en Content.

Volgende case
Southern Comfort - Get in your comfort zone