Oktober 2014
de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf de Bijenkorf
Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer Channel trailer
De opdracht

Breng het YouTube-kanaal van de Bijenkorf onder de aandacht en laat de doelgroep een voorproefje zien van wat het kanaal biedt.

 

Zorg voor verhoogd aantal abonnees en geef de doelgroep direct een exclusief gevoel op YouTube-pagina van de Bijenkorf.

 

Een concept waarin we met 2 modellen en verschillende producten van de Bijenkorf de productsegmenten onder de aandacht brengen. Tijdens de film wordt er tevens gebruik gemaakt van een projectie waardoor we deze producten een tweede rol geven.

 

Verhoogde aandacht voor het YouTube-kanaal van de Bijenkorf inclusief een verdubbeling van het aantal abonnees.

Volgende case
Philips - GranBaristo Avanti