Juni 2018
Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn Albert Heijn
Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes Moestuintjes
De opdracht

Voor het vierde jaar Moestuinieren was Albert Heijn op zoek naar een nieuwe insteek voor de campagne. De bekende vierkante doosjes worden nog steeds door ontzettend veel mensen verzameld en de hoeveelheid foto’s en video’s die op social media geplaatst worden is enorm. Deze User Generated Content toont de betrokkenheid met het merk en de waarde van een engaging format als de Moestuintjes.

We hebben drie jaar kunnen trainen, nu is het tijd om te laten zien wat we kunnen! In diverse categorieën gaan we de strijd aan: wie wordt de absolute #moestuinkampioen? Ben jij Moestuins Mooiste, heb jij een enorm Buitenpeentje of gaat het allemaal compleet mis en verdien jij de Troostprei? Met een mooie video en echte gegoten awards wordt de campagne aangekondigd, met groots gevolg: heel Nederland gaat weer massaal aan de slag met de cherrytomaatjes, komkommers en radijsjes.

Volgende case
NPO - Filmpremieres