Yune is dit jaar genomineerd voor twee SAN accenten! Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Beide nominaties vielen in de categorie Smart Idea. Deze categorie is voor, en we citeren, “kleinere campagnes die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedrags-doelstellingen.”

De cases die deze eer te beurt vallen zijn gemaakt voor Dr. Oetker en Zilveren Kruis. Voor Dr. Oetker maakten we een campagne om de Pizzaburger te lanceren. Dat leverde fantastische content op, die goed bekeken en gewaardeerd werd en ook al eerder werd beloond met een Content Marketing Award. Lees hier meer over deze campagne.

Voor Zilveren Kruis is de “5 vragen van…” campagne genomineerd, in samenwerking met Greenberry. Deze campagne behelst een platform, waar Zilveren Kruis antwoord gaf over de meeste gestelde vragen rond de zorgverzekering. Yune verzorgde hiervoor de social media strategie en videocontent.

De uitreiking van de Accenten is op 26 mei.

About Jasper Stronks

Zijn laatste studiejaar liep hij stage bij Yune en maakte hij voor zijn afstudeeropdracht de nieuwe website van Yune. Nu werkzaam als Insight Manager binnen Yune.