Ook deze week zagen we weer allerlei mindblowing campagnes voorbijkomen op het interwebs. Van mannenplanten tot George Baker: je leest het in onze Automatiek!

Puppy’s, peuters en… planten?

Vrouwengek Maxim Hartman heeft nu écht de ultieme formule om te scoren bij het andere geslacht. Want naast mannen met puppy’s en peuters zijn ook planten echte vrouwenmagneten. Zo blijkt maar weer: achter iedere succesvolle man, staat een plant.

Stranger Taxi

Neem jij liever een taxi als je tijdens Halloween de deur uit moet? You better think twice. Met een chauffeur die slakken uitkotst en mensen die in het plafond vastzitten komt de serie Stranger Things tijdens dit ritje tot leven. Toch maar de fiets pakken?

Parenthamorphose 

Misschien wel net zo eng is het scenario uit deze commercial: op je ouders gaan lijken. In deze dad supportgroup komen typische vader-issues voorbij, zoals ‘We stoken toch niet voor de mussen’ en ‘Ik app in volledige zinnen’. Maar ja, zo bespaar je in ieder geval geld op je verzekering.

Girlpower

Voor epische commercials over verbouwingen moet je bij Hornbach zijn. Maar het bouwbedrijf pakt het een keer wat serieuzer aan. Deze stoere chick sloopt naast muren namelijk ook stereotypen over vrouwen. Tof!

Vers van de Baker

Wie kan nu beter de nieuwe broodservice van Lidl aanprijzen dan iemand die George Baker heet? Om de Lidl Brown Bag te promoten wordt daarom een oude hit van de zanger in een versgebakken jasje gestoken. Want ook al heet hij Baker, hij koopt z’n brood gewoon bij de Lidl.

Deel dit artikel

About Lois van Aken