Ook deze vrijdag kun je weer genieten van een selectie van de beste campagnes van afgelopen week. Vandaag doen we het even rustig aan. We laten anderen het vuile werk doen en bevinden ons in het paradijs. Virtueel, dat dan weer wel. Kijk je mee?

Burger King Lovin’ IT

Burger King vs. McDonald’s: de battle tussen de fastfoodketens is al jaren ongoing. Deze keer kaapt Burger King op geniale wijze een première van horrorfilm IT. Met slechts twee spotlights verandert de kaskraker in Burger Kings langste advertentie ooit. Want clowns zijn nooit te vertrouwen, ook niet als ze burgers en friet verkopen.

Size doesn’t matter

Ook Heineken grijpt zijn kans en lift mee op het succes van anderen. Met een strategisch geplaatst busje laten ze zien dat bigger niet altijd better is. Mini is net zo goed! Dat is nog eens smart thinking.

Even wachten… pizza! 

Oven-hot en stylish erbij lopen deze winter? Dan is de Pizza Parka echt iets voor jou! De jas houdt je net zo warm als je pas bezorgde pizza en is van alle gemakken voorzien. Met een ingebouwd servet, houder voor je Parmezaanse kaas en een ‘pizza pocket’ schuif je op elk moment van de dag een verse slice naar binnen.

Come fly with me, virtually

Voor een prikkie een vakantie boeken is natuurlijk goed voor je portemonnee. Maar de reis? Daar hoef je niet veel van te verwachten. Gelukkig is KLM er. Met hun Flight Upgrader geniet je ook tijdens je budgetvlucht van alle voordelen van de maatschappij. Maar dan wel virtueel. Het blijft toch afzien.

Slechts een selfie verwijderd van je nieuwe hond

De zoektocht naar een hond die op je lijkt, wordt voor toekomstige baasjes nog makkelijker. De Facebookmaskers van Pedigree laten zien hoe jij er bijvoorbeeld uitziet als pitbull, labrador of boxer. En de filters zijn niet alleen leuk: je kunt namelijk je favoriete hond gelijk adopteren bij een asiel in de buurt. Baas!

Deel dit artikel

About Lois van Aken