De werkweek is bijna ten einde, tijd voor een borrel en tijd voor de Automatiek. Deze week een aantal grappige en aparte campagnes, waaronder TV kijken in de Himalayas, posters meenemen uit bushokjes en kauwen op een rubberen donut.

Hidden in plain sight
Zou jij zo’n poster durven af te scheuren?

Series kijken in de Himalayas
Van de drukke stad, naar de prachtige natuur in het Himalayagebergte. Als je achterloopt met je favoriete series, dan is dit de juiste plek om het in te halen. Lekker rustig, zonder zorgen aan je hoofd.

Chew treats
En als je dan TV kijkt, heb je natuurlijk wel een snack nodig. Voor de lekkere trek kun je deze heerlijke nieuwe snack proberen.

Brillen die gezien mogen worden
Van het ene zintuig naar het andere. Je kijkt je ogen uit bij deze aparte commercial.

Batband
Muziek luisteren zonder je oren te gebruiken? De koptelefoon van StudioBananaThings stuurt geluid door je bot, zodat je twee keer zoveel kunt horen.

Fijn weekend!

Deel dit artikel

About Noelle Doodeman

Noëlle studeert Communicatie & Multimedia Design aan de HvA en is bij Yune werkzaam als Junior Copywriter. Onder leiding van copywriter en taalspecialist Iris, leert zij hier alles over teksten. Is ze niet op kantoor dan drinkt ze met vrienden een kopje thee in een leuk Amsterdams cafeetje of geniet ze thuis van een goed boek.