Yune sleept dit jaar een record aantal nominaties in de wacht bij de Grand Prix Content Marketing, de beloningen voor de beste contentmarketing cases en de beste contentproducties in Nederland en België. Onder andere BMW (2x), Coca-Cola (2x) en Stabilo (2x) werden genomineerd.

BMW werd voor de i3s Gamechanger-campagne genomineerd in de categorie ‘Distributie’ voor ‘Inzet Social’ en voor ‘Data-driven executie’. Coca-Cola werd voor het CokeTV platform op Youtube genomineerd in de categorie ‘Creatie’ voor ‘Video’ en voor ‘Platform / content hub’. Praxis is voor de viral video ‘Maak je eigen schaatsbaan’, die met een minimaal budget werd gerealiseerd, genomineerd in de categorie ‘Creatie’: ‘Contentproductie low budget’. Zilveren Kruis kreeg een nominatie in dezelfde categorie voor de ‘Veilig met vuurwerk’-video. Pennen- en markeerstiftenfabrikant Stabilo werd twee keer genomineerd voor de ‘Back to school’-video in de categorie ‘Creatie’ voor ‘Content Design’ en voor ‘Time-line-visual’. VU MC is met een campagne die veel kandidaten wierf voor Alzheimer-onderzoek genomineerd in de categorie ‘Not for Profit’. Wavin, Europees marktleider op het gebied van kunststof leidingsystemen, is voor een B2B-campagne genomineerd in de categorie ‘Distributie’ voor ‘Inzet Social’.

Op donderdag 22 november wordt in Postillion Convention Centre te Amsterdam bekend gemaakt wie van de genomineerden in de prijzen is gevallen. Meer over de Grand Prix Content Marketing lees je op grandprixcm.nl.

About Yune Creative Content Company